Caută
  • MS

Angajam - Analist servicii clienti

Actualizată în: Mart. 17

Regia Autonoma MONETARIA STATULUI organizeaza selectie pentru ocuparea postului de analist servicii clienti in cadrul Compartimentului Comenzi cu contract individual de munca pe durata nedeterminata.

Pentru a ocupa postul de analist servicii client, va rugam sa transmiteti pana la data de 18.03.2021 (inclusiv), pe adresa de email: angajari@monetariastatului.ro sau sa depuneti la sediul regiei din str. Fabrica de Chibrituri, nr. 30, sector 5, Bucuresti, urmatoarele documente:

1. Curriculum Vitae;

2. Copie a actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea;

3. Copii ale documentelor care să ateste studiile absolvite și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări/perfecționări;

4. Cere de inscriere:

Anexa
.docx
Download DOCX • 18KB

Data sustinerii interviului/probei scrise se va transmite telefonic sau prin e-mail tuturor candidatilor selectati in urma evaluarii documentelor depuse.


Conditiile de participare sunt urmatoarele:

a) studii superioare;

b) atitudine orientată catre client si capacitatea de a mentine o relatie de business pe termen lung;

c) cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);

d) competente de limba engleza, fluenta in exprimarea orala si scrisa;

e) bune abilitati de operare pe calculator si data entry;

f) competente de utilizare Corel – constituie avantaj;


Profilul candidatului:

a) Candidatii trebuie sa dispuna de o buna reputatie la nivel personal si profesional;

b) Manifesta o atitudine cooperanta si civilizata fata de personalul cu care intra in contact;

c) Gandire analitica, atentie la detalii, atentie distributiva, abilitati de comunicare verbala si scrisa, bune abilitati de negociere, initiativa si perseverenta;

d) Capacitate de concentrare, analiza, organizare si planificare, atentie distributiva;

e) Spirit de echipa, orientare spre rezultate;

f) Proactiv, auto-motivant si orientat catre solutii;

g) Flexibil, rezistent la stres, abordare confidentiala si eficient in situatii de criza.


Responsabilitati principale:

· Oferirea de informatii valide, corecte si complete catre client cu privire la produsele regiei

· Verificarea mesajelor primite pe adresa de e-mail si intocmirea raspunsului necesar;

· Colaboreaza eficient cu toate compartimentele si serviciile regiei in vederea atingerii tuturor obiectivelor specifice.

· Preluarea comenzilor/contractelor de la client:

· Construirea unei relatii bune cu clientii;

· Preluarea de cereri de ofertă de preț și întocmirea răspunsului

· Furnizarea de informații utile clienților într-o manieră politicoasă despre produsele, magazinele și serviciile oferite de regie, cu scopul creșterii volumului de vânzări

· Inregistrarea corectă și completă a datelor în formularul de comandă


BIBLIOGRAFIE:

- HG nr. 231/1991, privind infiintarea regiilor autonome "Monetaria Statului" si "Imprimeria Bancii Nationale a Romaniei", publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 87/1991;

Va comunicam ca postul va fi ocupat de candidatul care corespunde cerintelor postului si va fi angajat cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata.

Trimiterea CV-ului reprezinta acordul dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul implicarii in procesul de recrutare si angajare. In cazul in care nu sunteti selectat, CV-ul dvs. va ramane in baza noastra de date pentru a va putea contacta in eventualitatea unei alte oportunitati de colaborare.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon: 021.335.98.10 int.176, 172.


445 afișare0 comentariu

Postări recente

Afișează-le pe toate